Paris Singles (Offical Topic)

Archived Results from the Tour 2009

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Jelena Jankovic » 12 Nov 2009, 01:11

Tati, Vojica will be No.1... And blind people can see that... :D
Ranking: #2

Titles: 12

2011 Highlights:
W: Auckland, Barcelona, Wimb, Washington
F: AO, Memphis, Dubai, Miami, Belgrade, Bangkok, Moscow, Vienna, Basel, WTF
User avatar
Jelena Jankovic
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 986
Gaming Since: 23 Jun 2009, 16:55
Location: Serbia

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby tati cornet » 12 Nov 2009, 01:12

jj, i am sure voja will be a top 5, but i think he will not be the number one. we can bet if you want :p
tati cornet
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 1143
Gaming Since: 11 Aug 2008, 00:27
Location: france

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Jelena Jankovic » 12 Nov 2009, 01:16

tati cornet wrote:jj, i am sure voja will be a top 5, but i think he will not be the number one. we can bet if you want :p


Well if Voja plays the whole next year, I am sure he will be no.1... Tog can't defend all his titles and points... :wink:
He will lose many points unfortunately...
Ranking: #2

Titles: 12

2011 Highlights:
W: Auckland, Barcelona, Wimb, Washington
F: AO, Memphis, Dubai, Miami, Belgrade, Bangkok, Moscow, Vienna, Basel, WTF
User avatar
Jelena Jankovic
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 986
Gaming Since: 23 Jun 2009, 16:55
Location: Serbia

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby tati cornet » 12 Nov 2009, 01:26

we will see :mrgreen:
tati cornet
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 1143
Gaming Since: 11 Aug 2008, 00:27
Location: france

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby MaxPoint » 12 Nov 2009, 01:32

Hi Richard Gasquet 2 i add you at msn to reserve match, RS has broken pc.
MaxPoint
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 393
Gaming Since: 18 Jul 2007, 09:46
Location: Argentina

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Ana Ivanovic » 12 Nov 2009, 02:31

WHERE IS AMELIE MAURESMO?
Ajdeeeee!!!![code][/code] idemooooo

my best results in grand slams semi final usopen 2009 c mon
Ana Ivanovic
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 230
Gaming Since: 12 Apr 2009, 00:14

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Stajus » 12 Nov 2009, 02:36

Yeah, I think next year 8-) (I won't put in Temes cuz I don't know if he's even gonna bother to play lol):

1. Vojatenis
2. Richou
3. Tog
4. Mr RL :P
5. Zeka/Ero

:mrgreen: :applause: :dance: :yes:

Although TE2010 could screw this order up big time :roll:
The TE's all-round and doubles GOAT :cool:
73 titles (7 S + 66 D) + Davis Cup + Team Cup
11 Grand Slam titles in doubles (out of 12 played)
Best singles ranking #3
Best doubles ranking #1
Olympics 2012 - singles bronze, doubles gold
User avatar
Stajus
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 2522
Gaming Since: 15 Jul 2009, 05:36
Location: United Kingdom/Serbia

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby tati cornet » 12 Nov 2009, 02:38

miguel, you could connect earlier, amelie was here.
tati cornet
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 1143
Gaming Since: 11 Aug 2008, 00:27
Location: france

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Jelena Jankovic » 12 Nov 2009, 03:16

Stajus wrote:Yeah, I think next year 8-) (I won't put in Temes cuz I don't know if he's even gonna bother to play lol):

1. Vojatenis
2. Richou
3. Tog
4. Mr RL :P
5. Zeka/Ero

:mrgreen: :applause: :dance: :yes:

Although TE2010 could screw this order up big time :roll:


hohohohohooh.. xD
Ranking: #2

Titles: 12

2011 Highlights:
W: Auckland, Barcelona, Wimb, Washington
F: AO, Memphis, Dubai, Miami, Belgrade, Bangkok, Moscow, Vienna, Basel, WTF
User avatar
Jelena Jankovic
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 986
Gaming Since: 23 Jun 2009, 16:55
Location: Serbia

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Faction » 12 Nov 2009, 03:42

Novak Djocovik

I still waiting for you friend!
:(
Faction
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 34
Gaming Since: 15 Aug 2009, 06:57

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Stefan Edberg » 12 Nov 2009, 11:31

Babolat were are u?
Playing just for FUN, and u should also do that ;-)
User avatar
Stefan Edberg
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 548
Gaming Since: 27 Nov 2007, 00:15
Location: Sweden

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Ana Ivanovic » 12 Nov 2009, 11:35

tati cornet wrote:miguel, you could connect earlier, amelie was here.



ok taty thanks
Ajdeeeee!!!![code][/code] idemooooo

my best results in grand slams semi final usopen 2009 c mon
Ana Ivanovic
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 230
Gaming Since: 12 Apr 2009, 00:14

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Sybille Bammer » 12 Nov 2009, 13:51

Stajus wrote:Yeah, I think next year 8-) (I won't put in Temes cuz I don't know if he's even gonna bother to play lol):

1. Vojatenis
2. Richou
3. Tog
4. Mr RL :P
5. Zeka/Ero

:mrgreen: :applause: :dance: :yes:

Although TE2010 could screw this order up big time :roll:


You mean KZ by Mr RL?? :D

Obviouly i do agree with you.
If Voja playes the whole next year I do not see any reason, why he shouldn't get no1 ;)
Sybille Bammer
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 621
Gaming Since: 13 Jul 2009, 14:02
Location: Austria

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby tati cornet » 12 Nov 2009, 14:04

i am not at home right now, so kukas and me will play this evening or tomorrow if it´s ok.
tati cornet
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 1143
Gaming Since: 11 Aug 2008, 00:27
Location: france

Re: Paris Singles (Offical Topic)

Postby Jelena Jankovic » 12 Nov 2009, 14:48

Sybille Bammer wrote:You mean KZ by Mr RL?? :D


Yes, he means KZ by Mr RL... :lol:
Ranking: #2

Titles: 12

2011 Highlights:
W: Auckland, Barcelona, Wimb, Washington
F: AO, Memphis, Dubai, Miami, Belgrade, Bangkok, Moscow, Vienna, Basel, WTF
User avatar
Jelena Jankovic
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 986
Gaming Since: 23 Jun 2009, 16:55
Location: Serbia

PreviousNext

Return to Tour 2009

Who is online

Users browsing this forum: CCBot [Bot] and 0 guests