Marcos Nion banned for 2 weeks

the place to talk about tennis in general, and any other topic you wish
Forum rules
Speak English and don't hijack topics, troll, use profanities nor insults

Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby manutoo » 27 Jun 2012, 04:26

Marcos Nion is banned for 2 weeks for spamming ads by PM.
ManuTOO
== Mana Games ==

>> I don't answer Private Message, except if it's really a _Private_ topic <<
User avatar
manutoo
Game Author
 
Messages: 15784
Gaming Since: 24 Jan 2004, 15:38
Location: France

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 27 Jun 2012, 04:59

Lol, banning Marcos.He told me he was only bringing new game, no need to ban :lol:
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 27 Jun 2012, 05:37

Can you please just unban him, he no have even the apologize opportunity lol, and 2 weeks, that's not something for many time :shock:
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby manutoo » 27 Jun 2012, 07:09

He can apologize here, if he wants : http://www.managames.com/mail_en .
ManuTOO
== Mana Games ==

>> I don't answer Private Message, except if it's really a _Private_ topic <<
User avatar
manutoo
Game Author
 
Messages: 15784
Gaming Since: 24 Jan 2004, 15:38
Location: France

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 27 Jun 2012, 07:44

He apologize, unban him. I did not know bringing new games and making people get entertained was wrong. He was not try to get you off the map, you misinterpretate it. Next time you need to know things before doing, anyway, he apologize, just unban, and he will not made you sad again :lol:
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby manutoo » 27 Jun 2012, 17:22

Ok, Marcos Nion apologized by email, and as it was his 1st offense ever, his ban is reduced to only 4 days.
ManuTOO
== Mana Games ==

>> I don't answer Private Message, except if it's really a _Private_ topic <<
User avatar
manutoo
Game Author
 
Messages: 15784
Gaming Since: 24 Jan 2004, 15:38
Location: France

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby Stajus » 27 Jun 2012, 17:29

Lol @ 1 new message in Inbox and invisible :lol: Nice one :fear:
The TE's all-round and doubles GOAT :cool:
73 titles (7 S + 66 D) + Davis Cup + Team Cup
11 Grand Slam titles in doubles (out of 12 played)
Best singles ranking #3
Best doubles ranking #1
Olympics 2012 - singles bronze, doubles gold
User avatar
Stajus
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 2522
Gaming Since: 15 Jul 2009, 05:36
Location: United Kingdom/Serbia

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby Mr.Brazil » 27 Jun 2012, 18:45

Yeah nice one... Manutoo, why banning me? I won't lie to you, everybody here knows it's me... But before you ban me again (That's what you probably have in mind after reading this message), let me tell you one thing... Like 2 weeks ago, I received a message on my official account by Mammifero81, asking me to join the ITST Tour.... And have you done something about it? Hmmm, let me see... YOU DID ABSOLUTELY NOTHING !!! ... Two months ago, april, a loser called achraf federer just asked for my key, I didn't do anything, just warned him to buy it, but if it weren't for Dilima, this guy would keep on asking for a key, until a noob (but not a loser) shared it with him... C'mon Manutoo, touch the floor, I ain't the only one here trying to do something wrong (It was wrong in your mind, but it was designed to help people, especially you :lol: :lol: :lol: ) ... :dance: :dance: ... None of these guys apologized for what they did, achraf federer is an example, as he was banned... And then, when I decide to apologize, be sorried for what I did, you don't unban me permanently, you just reduce it ?? C'mon, you got a big floor to touch.. :fear: :fear: ... Sorry for creating this account, I just felt on the right of contesting it... :fear: :fear: :fear:

P.S. You can ban me for 2 weeks again... Perhaps you should study the forum a little bit, before you make such a tough decision... :wink: :wink:

EDIT: Oh, I just forgot, a loser called alexjasmins called me gay by PM, and what have you done ?????? Forget it... :sweat: :sweat:
User avatar
Mr.Brazil
tennis enthusiastic
tennis enthusiastic
 
Messages: 5
Gaming Since: 27 Jun 2012, 18:27
Location: Brazil

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby manutoo » 28 Jun 2012, 05:15

Mr.Brazil aka Marcos Nion,
ITST is about Tennis Elbow, it's not comparable to what you did.
Anyway, I don't read the PMs, I just check for spamming. So if you have a problem with a PM, you can report it to me, else I'll do nothing coz I just don't know what's going on.
And it's not coz I don't ban every one doing bad things, that I can't ban the ones I notice.
If apologies = instant unban, then everybody could do anything bad, and then just apology to avoid the ban. It sounds a bit too easy for me... :thinking:

So yup, Marcos Nion's ban length is restored to 2 weeks, for ban defying.
If you come to post again of the forum during that time, I'll ban your TE Key online during that time.
If you have something more to tell me, you're welcome to contact me by email, though.
ManuTOO
== Mana Games ==

>> I don't answer Private Message, except if it's really a _Private_ topic <<
User avatar
manutoo
Game Author
 
Messages: 15784
Gaming Since: 24 Jan 2004, 15:38
Location: France

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 28 Jun 2012, 05:44

Ok, now Marcos just was wrong, we should stop posting about that now, and it's first time I see you can ban key, will gonna think hard about buy this game.
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby Algo » 28 Jun 2012, 05:52

Wilames wrote:Ok, now Marcos just was wrong, we should stop posting about that now, and it's first time I see you can ban key, will gonna think hard about buy this game.

If you don't do anything wrong you won't even get a forum ban, think about that :yes:
Tour Mod.

Tour issues by PM or Skype.
If you don't add me nor send me a PM, you might see your chances reduced. Inform me about anything that might have went on with your matches BEFORE deadlines, otherwise, decisions won't be changed.
Algo
crazy of the little yellow ball
crazy of the little yellow ball
 
Messages: 2347
Gaming Since: 11 May 2008, 20:17
Location: Santiago, Chile

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 28 Jun 2012, 06:14

I think you just should close topic, there is nothing to be talked anymore :)
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 29 Jun 2012, 04:53

Manutoo, Marcos ask why he can't play online, it says account failed, something that ?

Thanks if you help
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby N'gog » 29 Jun 2012, 05:01

He also said can't contact by e-mail, that embarassing
N'gog
court stakhanovite
court stakhanovite
 
Messages: 38
Gaming Since: 11 May 2012, 17:27

Re: Marcos Nion banned for 2 weeks

Postby manutoo » 29 Jun 2012, 05:04

Marcos Nion's new account Rollercoaster has been banned, and his TE2011 Key has been banned from online play till the end of his Forum ban.

Wilames,
if you don't spam the Forum, then create a new account to bypass the ban which then also gets banned, then create another account again, then you have no chance to get your Key banned.
AFAIR, it's the 1st time I ban a Key for such reason... :thinking: (I banned Keys of a couple insulting people in the past, so if you plan to insult all your Online opponents, then yup, it's better you don't buy the game :whistle: )
ManuTOO
== Mana Games ==

>> I don't answer Private Message, except if it's really a _Private_ topic <<
User avatar
manutoo
Game Author
 
Messages: 15784
Gaming Since: 24 Jan 2004, 15:38
Location: France

Next

Return to Off Topic

Who is online

Users browsing this forum: CCBot [Bot] and 0 guests